ceturtdiena, 2013. gada 25. aprīlis

viss kopā...

Šajā laikā, kamēr bija klusums no manis, ir piedzīvotas vairākas lietas. Lielākas un ne tik lielas. Priecīgas un ne tik priecīgas. Esmu atradusi angļu valodas kursus, nomainījusi dzīvesvietu, bijusi uz jauku cirku, traku balliti un uz skaistām vietām - Kingstona un Portobello.

Kā jau daudziem zināms, apmeklēju angļu valodas kursus. Eju katru dienu un izpildu visus gramatikas uzdevumus, bet divu nedēļu laikā neesmu nevienu vārdu izrunājusi angliski. Sāk likties, ka šī valoda nav domāta man. Un tie kursi, viennozmīgi, nav tik iedvesmojoši, lai man rastos vēlme tiešām pamēģināt sākt runāt.

Tātad par jaunām mājām.
Esmu prom no Brixtonas. No sapelējušās istabas, no kaimiņiem, kuri čiepj ēdienu utt. Mana jaunā dzīvesvieta ir East Dulwich. Diezgan klusā un mierīgā apkaimē, starp diviem lieliem parkiem.
Mūsu dzīvoklītis atrodas jumta stāvā un ir ļoti gaišs un saulains (ja vien ārā ir saulains).
Nevaru sagaidīt ciemos Z&S.














Vienu dienu, kad kļuva ļoti garlaicīgi, atradu sev kompāniju - Sofiju un Robertu un devāmies izbraucienā uz Kingstonu. Nav daudz ko rakstīt - bildes "runā pašas par sevi". Bija ļoti jauki!














Tātad kā jau minēju biju arī vienā trakā ballītē, kur iepazinos ar māsīcas draugiem. Spēlējām kārtis uz pārģērbšanos. Par laimi, esmu ārkārtīgi laba spēlētāja un varēju visu vakaru pavadīt savā apģērbā. Citiem gan tā nepaveicās!














Vienu dienu sagribējās garšīgu picu. Runā, ka Londonā garšīgākā pica atrodama Portobello. Man vajadzēja to pārbaudīt, tāpēc devos tur. Izrādās, ka pica tiešām tur ir garšīga.
Un pati Portobello arī nav "zemē metama", ļoti romantiska vieta, kur baudīt vakara pastaigu.














Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru