otrdiena, 2013. gada 5. marts

labu apetīti!

Viss sākās ar filmas Julie&Julia noskatīšanos (tajā daudz gatavo ēst). Un tad, man uznāca lielā iedvesma kaut ko pagatavot (tas gadās ļoti reti). Ķēros internetā pie recepšu meklēšanas, lielākā daļa man bija par sarežģītu un kad jau likās, ka mana gatavošanas vēlme tūlīt izplēnēs, pēkšņi atradu to, ko meklēju - recepti man pa spēkam.
Uzaicināju Santu uz vakariņām. Viņa, zinot manu pavārmākslu, līdzi bija paņēmusi lašmaizītes, katram gadījumam, ja vakariņas "izgāžas". Būtu jau labi, ja vien man garšotu lasis!
Bet vakariņas izdevās. Sākumā gan šķobīja degunu, bet pēc tam apēda ar gardu muti.
Un lūk, mans iedvesmas avots:

foto no interneta

















Un vēl viena ieskice!
Iepriekš jau rakstīju, ka te restorānos pasniedz milzīgas porcijas, bet vakar "atrāvu šoku" krogā pasūtot kafiju. To atnesa gandrīz 1l glāzēs!!! Nesalīdzināmi ar Itālijas "uzpirksteņa" izmēra krūzītēm. Lieki piebilst, ka man nebija pa spēkam izdzert tik daudz (lai gan, ļoti centos, jo kafija man garšo).
foto litija

1 komentārs: